خانه » سیاست حریم خصوصی
معرفی شرکت

شرکت محصولات دست دوز و صنعتی چرم ادیم کارا آترین نزدیک به یک دهه فعالیت در زمینه تولید محصولات چرم در خدمت شما دوست داران عزیز میباشد . سایت ما به ادرس adimkara.com در حال فعالیت می باشد.همچنین جهت اگاهی از نشانی فروشگاه و اطلاعات تماس کلیک کنید.

اطلاعات جمع آوری شده در سایت

دیدگاه‌ها

هنگامی که بازدیدکنندگان نظرات خود را در سایت می‌نویسند، ما اطلاعاتی را که در فرم نظرات و همچنین بازدید کننده‌ها ارائه می‌شود جمع آوری می‌کنیم.همچنین آدرس IP و رجیستر عامل کاربر مرورگر برای کمک به تشخیص هرزنامه.

اطلاعات حساب کاربری

درصورت ثبت نام در سایت ، اطلاعات حساب کاربری شما اعم از آدرس ها ، شماره تماس، کدپستی و .... در دیتابیس های ما ذخیره میشوند

تاریخچه سفارشات و خرید محصول

تمامی سفارشات شما اعم از سفارشات لغو شده، تکمیل شده و... همراه تمامی جزئیات در آرشیو سایت موجود است و در صورت نیاز از آنها در جهت رسیدگی به شکایات و سوالات شما استفاده میشود.

حفظ حریم خصوصی مشتریان

اطلاعات شما را با چه کسی به اشتراک میگذاریم؟

اطلاعات مشتریان برای ما از ارزش بالایی برخوردار بوده و تمامی آنها نزد ما محفوظ بوده و فقط اطلاعات موردنیاز برای تجربه یک خرید خوب و دلچسب از مشتریان دریافت شده و آنها در همین امر استفاده میشود.

مدت زمان نگهداری اطلاعات شما

اطلاعات هر شخص تا زمانی که حساب کاربری فعال دارد محفوظ باقی میماند.

امنیت سایت و محافظت از اطلاعات

امنیت سایت و چگونگی آن

تمامی بخش های سایت اعم از امینت، دیتابیس، لایه های امنیتی،دریافت و پردازش فرم های اطلاعات و .... در بالاترین سطح امنیت قرار دارند و همگی آنها توسط بخش فناوری اطلاعات ما در بازه های زمانی استاندارد و مشخص بروز رسانی شده و ارتقا پیدا میکنند.

محافظت از اطلاعات 

اطلاعات حساس مانند رمز عبور و .... به صورت رمزگذاری شده در دیتابیس ما ذخیره میشوند.